Soft1 Cloud ERP Series 5 este o soluție completă care simplifică fiecare parte a operațiunilor tale, luând complexitatea afacerii tale.
Oferind o funcționalitate bogată și puternică, softul Soft1 Cloud ERP Series 5 poate fi configurat pentru a veni în întâmpinarea modului de a vă face afaceri cu investiții și resurse IT minime. Dispunând de module care suportă toate domeniile critice ale organizației tale, te ajută să controlezi cu ușurință finanțele, să reduci costurile de operare și să simplifici lanțul de aprovizionare, producția și operațiunile.
Operând pe centrele de date de ultimă generație ale platformei Microsoft Windows Azure, Soft1 Cloud ERP Series 5 este susținută de investițiile Microsoft în infrastructură de ultimă generație și securitate de neegalat.
Sistemul ERP al SoftOne este conceput pentru a permite utilizatorilor să-și utilizeze cu ușurință funcționalitatea în profunzime.
Accelerează și sprijină toate procesele principale de afaceri – chiar de la început – cu o interfață ușor de utilizat, intuitivă, bazată pe roluri. Fiind complet configurabil și extensibil, Soft1 ERP Series 5 se adaptează complet nevoilor tale de afaceri, asigurând răspunsul instantaneu la noile provocări de pe piață.
Am dezvoltat un nou produs
– Training 4 Soft1 –
Un program de instruire cu 3 module, pregătit și gestionat de specialiștii noștri, în funcție de nevoile dumneavoastră și de nivelul software-ului angajatului, după cum urmează:
Avansat: KEY USER
Costurile de suport scad cu 40%
Rapoarte standard
Rapoarte Drag & drop
Expert: IMPLEMENTATOR
Costurile de suport scad cu 60%
Configurare
Parametrizare
Suport Nivel 1
Tehnic: INTEGRATOR
Costurile de suport scad cu 90%
Suport Nivel 2 și 3
Bază de date
Relaționarea tabelelor
Dezvoltarea rapoartelor
Dezvoltare fluxuri
Cursurile se desfășoară la birourile noastre din Brașov și București.
De asemenea, oferim traininguri video pentru toate cele 3 pachete, disponibile online, sub un nume de utilizator și o parolă cheie, cu drept de acces pe timp nelimitat.
Pentru mai multe informații referitoare la instruirile Soft1ERP, completați formularul de contact sau contactați-ne la contact@serrasoftware.ro.
Registru general, Active fixe, Venituri – Cheltuieli, Contabilitate și Contabilitate, Gestiune numerar și plată, Articole deschise, Carduri de credit, Plăți / rate de plată, Bugetare, Standarde Internaționale de Contabilitate (IAS), Contabilitatea costurilor, Factoring, Costul bazei de activitate (ABC)
Design de Formulare, Script Builder, scenarii de flux de lucru, drepturi de execuție, sisteme la distanță, sisteme de alertă, set de instrumente de personalizare
Clienți, furnizori, debitori și creditori, vânzări, cumpărări, conectivitate eINVOICE, vânzări cu amănuntul, loialitate pentru clienți, managementul vânzărilor, multivalută, importuri si exporturi, unitati de afaceri, politici de stabilire a prețurilor, Grupul de companii de management, aprobări, instalații și contracte
Clienți, furnizori, debitori și creditori, vânzări, cumpărări, conectivitate eINVOICE, vânzări cu amănuntul, loialitate pentru clienți, managementul vânzărilor, multivalută, importuri si exporturi, unitati de afaceri, politici de stabilire a prețurilor, Grupul de companii de management, aprobări, instalații și contracte
Site-uri / sucursale multiple, locații stoc nelimitate, cutii de depozitare – rafturi, elemente alternative / corespondente, culoare și dimensiune, numere de serie, loturi, seturi de grupuri, servicii
Arhiva detaliată a angajaților, înregistrări avansate de date despre salarizare, managementul instituțiilor de securitate socială, transferul de date, managementul resurselor umane
CRM
Soft1 CRM permite utilizatorilor să beneficieze de informațiile de care au nevoie în fiecare zi, inclusiv contactele clienților și starea vânzărilor, facturile de comenzi și de vânzări, rapoartele de management, cu filtrele dorite, oriunde și oricând. Puteți centraliza informațiile utile într-un singur loc și astfel puteți simplifica vânzările, marketingul și asistența pentru clienți.
MODULE
Contacte / sarcini și activități
Oportunități de Leaduri și Vânzări
Oferte de vânzări și comenzi
Monitorizarea angajaților
Campanii de marketing
Serviciu clienți
Accesați oriunde, oricând
Îmbunătățiți performanța vânzărilor cu acces instantaneu la toate cerințele clienților cu ajutorul tehnologiei mobile avansate încorporate în Soft1 CRM.
Integrare nativă cu modulele Soft 1
Creșteți și consolidați abilitatea de a lua decizii prin intermediul instrumentelor puternice de raportare incluse în Soft1 CRM.
Automatizarea sarcinilor
Utilizați avantajele unice ale unui sistem CRM personalizabil 100%: creați fluxuri de lucru personalizate, setați alerte de e-mail sau diverse acțiuni, notificări viitoare de evenimente / sarcini sau notificări de închidere a sarcinilor și multe alte caracteristici.
Integrare nativă cu Microsoft Outlook
Obțineți acces la informațiile despre clienți, creați și gestionați e-mailuri, întâlniri și înregistrați informațiile de contact ale clienților - toate cu doar câteva clicuri în Outlook.
Îmbunătățiți capacitatea de a lua decizii
Sprijină complet ciclul de vânzări prin integrarea funcțiilor Soft1 ERP: gestionarea listei de prețuri și a stocului de articole, furnizori, oferte de vânzare, comenzi de achiziție și multe altele.
Serra Payroll 4 Soft1 Add-On
– Modul de Salarizare –
Funcționalități:
Este o soluție completă, dezvoltată de Serra Software, flexibilă și scalabilă pentru gestionarea tuturor categoriilor de angajați (normă întreagă, parțială și contracte prestări servicii) și calculul elementelor salariale. Este ușor de utilizat datorită interfeței intuitive, dar și prin integrarea perfectă cu Soft1ERP.
Automatizarea transferurilor
Automatizarea transferului diverselor sume și informații, din format excel, în salarii.
Rapoarte de management personalizate
Creăm pentru fiecare client rapoarte de management personalizate care includ:
Cheltuieli societate pe departamente/centre de cost
Structura organizatorică
Gestionarea completă a datelor despre angajații din companie. Se înregistrează și se urmăresc toate informațiile legale despre contracte, posturi, concedii, persoane asigurate, experiența profesională, precum și informațiile de contact aferente personalului cu respectarea cerintelor GDPR.
Rapoarte privind resursele umane
Fluturaș salarii
Stat plată salarii
Declarații
Centralizator salarii
Situații concedii de odihnă
Situații concedii medicale
Transferul direct în contabilitate a notelor salariilor
De acum, se poate face transferul notelor contabile corespunzătoare salariilor direct în contabilitate! Întrucât atât contabilitatea cât și modulul de salarizare sunt dezvoltate în același sistem ERP, cele două module sunt compatibile și permit transferul informațiilor.
Soft 1 SFA
Obține mai multe vânzări
Gestionează echipa de vânzări cu încredere și cunoștințe, pentru a iți îmbunătăți performanța zilnică. Soft1 SFA este o soluție de vânzare mobilă simplă, dar puternică, oferind o gamă vastă de caracteristici care automatizează și raționalizează toate procesele-cheie de vânzări, astfel încât reprezentanții tale din prima linie să nu piardă niciodată o oportunitate de vânzare.
Cu Soft1 SFA, oamenii tai de vânzări pot avea la dispoziție date în timp real despre clienți și informații despre vânzări mai rapide. Salvați timpul echipei de vânzări și ajută-i să-și eficientizeze fluxul de lucru și să scurteze ciclurile de vânzări, cu o soluție completă SFA care simplifică performanța sarcinilor de către persoanele de vânzări mobile.
Redu costul vânzării, rămânând constant conectat la toate datele tale de client, astfel încât să poți vinde mai bine în timp ce îndeplinești în mod corespunzător așteptările clienților.
•
•
•
•
•
•
•
Conectează-te și lucrează de oriunde
Soft1 SFA rulează nativ pe orice dispozitiv mobil, astfel încât să puteți accesa instantaneu datele despre produse și clienți, să preluați comenzi, să emiteți facturi și să colectați plăți în timp ce sunteți în mișcare. În plus, Soft1 SFA suportă perfect scanerele mobile de coduri de bare și imprimarea mobilă cu conectivitate Bluetooth, pentru a facilita emiterea de chitanțe la fața locului.
•
Vinzi mai mult, mai rapid
Petreceți mai mult timp în fiecare zi când închideți oferte de vânzare în domeniu, decât căutați prin e-mailuri sau compilați rapoarte. Vizualizați și gestionați informațiile clienților, comenzile și istoricul vânzărilor dintr-o clipă, de pe orice dispozitiv mobil. Afișați prețurile produselor, inventarul și înregistrările cheie ale clienților în vânzări. Propuneți și plasați comenzi, aplicați reduceri, promovați up-sell și vândați mai multe articole conexe, mai repede decât oricând.
•
Gestionați mai bine
Culegerea cu ușurință a informațiilor din magazin pe orice dispozitiv mobil, eliminând hârtiile. Personalizați cu ușurință programul și direcționați cursul vizitelor clienților. Monitorizați și înregistrați inventarul și faceți recomandări în cunoștință de cauză cu privire la reaprovizionare pentru a păstra depozitele rafturilor. Verificați și înregistrați cu ușurință prețurile legate de concurență, gestionați chestionarele disponibile și efectuați sondaje de evaluare la fața locului.
•
Obține mai mult
Profitați la maximum de timp în timp ce vă deplasați. Accesați datele de performanță și statisticile de vânzări pe client (cum ar fi rapoartele financiare și situațiile financiare, soldul imbatranit și cifra de afaceri) pentru a măsura performanța vânzărilor pentru clienți și produse. Vizualizați conductele dvs. de lideri, identificați noi oportunități de vânzări și închideți mai multe oferte la fiecare vizită a clienților.
•
Programează-ți și automatizează-ți munca
Uitați de hârtie și de introducere manuală a datelor. Automatizați munca zilnică și planificați intuitiv sarcinile de afaceri pentru a maximiza potențialul veniturilor din teritoriile de vânzări. Planificați și programați rutele, optimizați timpul de călătorie și reduceți costurile de călătorie. Beneficiați de mai mult control cu verificări în timp real și cu locația pe rutele programate și sincronizați totul cu aplicația Soft1 din spatele biroului.
•
Impresionează-ți clienții
Consolidați cu ușurință informațiile despre clienți cu datele de vânzări și identificați ce au nevoie clienții dvs. înainte de a le face. Afișați produsul potrivit pentru clientul potrivit la momentul potrivit și maximizați comenzile noi. Soft1 SFA vă permite să vizitați mai mulți clienți în mai puțin timp, să vindeți mai repede și să rezolvați problemele clienților, mai bine.
Conectează-te și lucrează de oriunde
Soft1 SFA rulează nativ pe orice dispozitiv mobil, astfel încât să puteți accesa instantaneu datele despre produse și clienți, să preluați comenzi, să emiteți facturi și să colectați plăți în timp ce sunteți în mișcare. În plus, Soft1 SFA suportă perfect scanerele mobile de coduri de bare și imprimarea mobilă cu conectivitate Bluetooth, pentru a facilita emiterea de chitanțe la fața locului.
Vinzi mai mult, mai rapid
Petreceți mai mult timp în fiecare zi când închideți oferte de vânzare în domeniu, decât căutați prin e-mailuri sau compilați rapoarte. Vizualizați și gestionați informațiile clienților, comenzile și istoricul vânzărilor dintr-o clipă, de pe orice dispozitiv mobil. Afișați prețurile produselor, inventarul și înregistrările cheie ale clienților în vânzări. Propuneți și plasați comenzi, aplicați reduceri, promovați up-sell și vândați mai multe articole conexe, mai repede decât oricând.
Gestionezi mai bine
Culegerea cu ușurință a informațiilor din magazin pe orice dispozitiv mobil, eliminând hârtiile. Personalizați cu ușurință programul și direcționați cursul vizitelor clienților. Monitorizați și înregistrați inventarul și faceți recomandări în cunoștință de cauză cu privire la reaprovizionare pentru a păstra depozitele rafturilor. Verificați și înregistrați cu ușurință prețurile legate de concurență, gestionați chestionarele disponibile și efectuați sondaje de evaluare la fața locului.
Obține mai mult
Profitați la maximum de timp în timp ce vă deplasați. Accesați datele de performanță și statisticile de vânzări pe client (cum ar fi rapoartele financiare și situațiile financiare, soldul imbatranit și cifra de afaceri) pentru a măsura performanța vânzărilor pentru clienți și produse. Vizualizați conductele dvs. de lideri, identificați noi oportunități de vânzări și închideți mai multe oferte la fiecare vizită a clienților.
Programează-ți și automatizează-ți munca
Uitați de hârtie și de introducere manuală a datelor. Automatizați munca zilnică și planificați intuitiv sarcinile de afaceri pentru a maximiza potențialul veniturilor din teritoriile de vânzări. Planificați și programați rutele, optimizați timpul de călătorie și reduceți costurile de călătorie. Beneficiați de mai mult control cu verificări în timp real și cu locația pe rutele programate și sincronizați totul cu aplicația Soft1 din spatele biroului.
Impresionează-ți clienții
Consolidați cu ușurință informațiile despre clienți cu datele de vânzări și identificați ce au nevoie clienții dvs. înainte de a le face. Afișați produsul potrivit pentru clientul potrivit la momentul potrivit și maximizați comenzile noi. Soft1 SFA vă permite să vizitați mai mulți clienți în mai puțin timp, să vindeți mai repede și să rezolvați problemele clienților, mai bine.
Vizualizați și gestionați în timp real informațiile și situația financiară a clienților dvs. Accesați în orice moment detalii de contact, istoricul comenzilor și rutele optimizate pe hărți Google. Creați cu ușurință, comenzi și oferte ale clienților. Primiți și înregistrați plățile clienților și emiteți chitanțe și facturi. Urmăriți cu ușurință comenzile restante, elementele în mișcare lentă și echilibrul de îmbătrânire pe client. Crearea și vizualizarea perfectă, pe client, a rapoartelor de analiză a valorii pentru bunuri și servicii. Adăugați fișiere cu ușurință prin Dropbox, inclusiv documente, foi de date, fotografii, videoclipuri și multe altele.
Organizați și prioritizați activitățile cheie utilizând calendarul prietenos SFA al Soft1 și lucrați prin activitățile de vânzări în timp ce vă deplasați. Programați și gestionați întâlnirile, setați follow-up-uri și mementouri și legați sarcinile individuale pentru a vizita puncte. Vedeți întâlnirile recente și viitoare și programați rutele optimizate pe hărțile Google. Legați ușor fișierele într-o întâlnire prin Dropbox, inclusiv documente, fotografii, videoclipuri și multe altele.
Vizualizați pe listele grupate toate produsele existente și răsfoiți prin fiecare, accesând mai multe detalii despre produse, inclusiv descrieri, fotografii, inventar pe stocare, prețuri en-gros și cu amănuntul sugerate. Gestionați toate produsele și actualizați câmpurile de informații în orice moment, de pe orice dispozitiv.
Utilizați tablouri de bord în timp real sub formă de grafice și widgeturi care includ valori cheie, cum ar fi comenzile zilnice de vânzări, vânzările pe articole, cifra de afaceri comparativă de 4 ani, comenzile restante, circulația mărfurilor, vizitele clienților în așteptare și multe altele.
Optimizați procesarea comenzilor și preluați cu ușurință comenzi pe orice tabletă sau smartphone. Utilizați statisticile clienților și recomandați articolele pentru comandă. Gestionați orice listă de articole utilizând scanerele de coduri de bare și creați rapid comenzi de achiziție, selectând produse grupate pe sorți, culori, dimensiuni etc. Obțineți semnături electronice la comandă de la distanță sau personal, utilizând orice dispozitiv. Imprimați facturi personalizate, utilizând imprimante Bluetooth, imprimare în cloud sau serviciul de facturare E complet automatizat al Soft1. Fiți atașați cu ușurință fișierelor la comenzi prin Dropbox, inclusiv documente, foi de date, fotografii, videoclipuri și multe altele.
Prezentați toate produsele dvs. pe orice dispozitiv mobil, utilizând catalogul electronic de vizualizare SFA de la Soft1. Navigați rapid prin produse și vizualizați fotografii și informații despre unitățile de măsură, prețurile cu ridicata și cu amănuntul, stocurile disponibile etc. Comutați direct de la showroom adăugând produse selectate în coșul electronic complet.
Administrați oportunitățile și descoperiți informații importante pe care să puteți acționa. Importați și gestionați datele de contact și detaliile de afaceri ale potențialilor clienți, utilizând standardul SFA al Soft1 sau câmpurile personalizate. Estimați cifra de afaceri anticipată pe plumb și urmăriți rata de conversie la plată. Alocați acțiuni pe plumb și atașați cu ușurință fișiere, comenzi, documente, fotografii și videoclipuri.
Monitorizați și colectați date pe inventar și luați decizii în cunoștință de cauză cu privire la reaprovizionare pentru a păstra depozitele rafturilor. Verificați și înregistrați cu ușurință prețurile de concurență, gestionați chestionarele disponibile și efectuați sondaje de evaluare la fața locului. Capturați imaginile afișate de produs și le conectați la locațiile de cont și de magazin ale clienților.
Urmărește tendințele pieței și descoperă informații valoroase despre clienți, utilizând chestionare personalizate SFA de la Soft1. Creați și implementați în câteva minute chestionare ușor de utilizat și evaluați promoțiile și campaniile de marketing, urmăriți și gestionați reclamațiile, măsurați satisfacția clienților și aflați mai multe despre prezența pe piață și prețurile concurenței.
Acțiunile făcute de utilizatorii Soft1 SFA sunt sincronizate automat cu Soft1 ERP 5, indiferent dacă utilizatorii sunt online sau offline. În plus, utilizatorii ajung să aleagă datele pe care doresc să le sincronizeze.
Registru general, Active fixe, Venituri – Cheltuieli, Contabilitate și Contabilitate, Gestiune numerar și plată, Articole deschise, Carduri de credit, Plăți / rate de plată, Bugetare, Standarde Internaționale de Contabilitate (IAS), Contabilitatea costurilor, Factoring, Costul bazei de activitate (ABC)
Design de Formulare, Script Builder, scenarii de flux de lucru, drepturi de execuție, sisteme la distanță, sisteme de alertă, set de instrumente de personalizare
WMS
Soft1 Mobile Warehouse
Soft1 Mobile Warehouse gestionează activitățile depozitelor de marfă, distribuție sau producție. Folosind un dispozitiv mobil PDA, cu Soft1 Mobile Warehouse, puteți efectua sarcini zilnice în ceea ce privește gestionarea mărfurilor, gestionarea depozitării și recepția materialelor, gestionarea congestiei și alte activități asemenea.
Soft1 Mobile Warehouse furnizează informații în timp real, suportă reducerea erorilor de recepție, colectarea, inventarierea și optimizarea fluxurilor de depozitare. Un sistem eficient de gestionare a depozitelor (WMS) are capacitatea de a îmbunătăți semnificativ calitatea managementului depozitului și de a aduce valoare adăugată în întregul lanț logistic pentru orice tip de companie, cum ar fi producătorii, distribuitorii, importatorii sau comercianții cu amănuntul.
Avantaje Soft1 Mobile Warehouse
Procesare rapidă și precisă a comenzilor.
Fluidizarea recepțiilor și inventarierea rapidă și precisă.
Reducerea erorilor de livrare.
Creșterea eficienței încărcăturii mărfurilor prin folosirea culesului.
Plasarea optimă a mărfurilor în depozit.
Stocarea automată a datelor din spațiul de stocare pe dispozitivele mobile.
Cunoașterea nivelului stocurilor.
Organizarea eficientă a stocării prin vizualizarea unei înregistrări a spațiului liber de stocare la nivel de celule.
Reduce timpul de manipulare în depozit.
Reduce costului de rulare a depozitului.
Asigură trasabilitatea mărfurilor de la recepție până la ieșirea din depozit.
Oferă transparență proceselor de depozitare.
Dovezi exacte ale persoanelor din depozit.
Creșterea productivității angajaților.
Procesare rapidă și precisă a comenzilor.
Fluidizarea recepțiilor și inventarierea rapidă și precisă.
Reducerea erorilor de livrare.
Creșterea eficienței încărcăturii mărfurilor prin folosirea culesului.
Plasarea optimă a mărfurilor în depozit.
Stocarea automată a datelor din spațiul de stocare pe dispozitivele mobile.
Cunoașterea nivelului stocurilor.
Organizarea eficientă a stocării prin vizualizarea unei înregistrări a spațiului liber de stocare la nivel de celule.
Reduce timpul de manipulare în depozit.
Reduce costului de rulare a depozitului.
Asigură trasabilitatea mărfurilor de la recepție până la ieșirea din depozit.
Oferă transparență proceselor de depozitare.
Dovezi exacte ale persoanelor din depozit.
Creșterea productivității angajaților.
Soft 1 360
Soft1 360 este o soluție mobilă care oferă acces la aplicația Soft1 implementată prin intermediul smartphone-urilor, tabletelor sau laptop-urilor oriunde te afli, fără restricții de timp și locație, fără a necesita infrastructuri suplimentare.
Soft1 360 vă permite să vizualizați toate browserele și rapoartele legate de drepturile de acces ale utilizatorilor, editarea sau ștergerea înregistrărilor curente (comenzi, facturi, inventar), inserând înregistrări noi.
Soft1 360 poate fi personalizat și implementat cu ușurință, indiferent de modul în care funcționează Soft1 ERP (On-Premise sau Cloud). Acesta este oferit pe bază de abonament și nu necesită instalații specializate sau alte investiții în hardware.
Acest serviciu sprijină companiile în optimizarea costurilor de operare, oferind acces rapid și flexibil la tehnologii de ultimă oră, care le pot oferi un avantaj competitiv față de concurență.