Sap Business One

Prezentare generală

sap business one logo

Cu SAP Business One, SAP oferă o experiență dovedită de zeci de ani în ceea ce privește funcționarea mai eficientă a afacerilor, prin valorificarea informațiilor pentru maximizarea eficienței, creșterea afacerii și a profitului.

SAP Business One este o soluție completă și personalizabilă, care vă oferă o vizibilitate clară în întreaga dvs. afacere și un control complet asupra fiecărui aspect al operațiunilor dvs. Este flexibil, modular, dar puternic și cu o interfață ușor de utilizat.

70000+ de clienți din întreaga lume

50 de localizări și traduceri în 28 de limbi

Soluții pentru industrii, adaptate nevoilor tale

Rapid și ușor, deja funcțional în cateva zile sau săptămâni

Cuprinde nevoile departamentului tau intr-o singură soluție

850 de parteneri locali și implementări în 170 de țări

Creștere profitabilă accelerată

Prin streamingul operațiunilor end-to-end și obținerea accesului la informații exacte, întreprinderile mici pot să-și crească eficiența și să accelereze creșterea profitabilă.

Kit de dezvoltare software

În plus, cu un kit de dezvoltare software publicat, soluții specifice industriei și add-on-uri funcționale disponibile din rețeaua partenerilor globali, SAP Business One poate fi adaptat și extins pentru a răspunde nevoilor specifice ale afacerii.

O aplicație unică

SAP Business One este o aplicație unică, utilizând tehnologii moderne și module complexe, eliminând nevoia achiziționării de soluții separate.

culoare
Rulează videoul

Cât costă SAP Business One?

Destinată întreprinderilor mici, SAP Business One asigură vizibilitatea și controlul proceselor de afaceri, la un preț accesibil. Gestionează-ți afacerea de la distanță, indiferent de locația în care te afli, si repornește-ți business-ul post-COVID19.

Alege acum o soluție completă și integrată pentru afacerea ta!

culoare
Rulează videoul

Cât costă SAP Business One?

Destinată întreprinderilor mici, SAP Business One asigură vizibilitatea și controlul proceselor de afaceri, la un preț accesibil. Gestionează-ți afacerea de la distanță, indiferent de locația în care te afli, si repornește-ți business-ul post-COVID19.

Alege acum o soluție completă și integrată pentru afacerea ta!

Caracteristici

Administrare Financiară

Îmbunătățiți marjele, reduceți erorile și luați decizii mai profitabil, cu un set complet de instrumente pentru operațiunile financiare raționalizate.

Contabilitate
Control
Gestionarea activelor fixe
Banking și reconciliere
Raportare și analiză financiară

Managementul vânzărilor și clienților

Supravegheați mai eficient întregul proces de vânzări si ciclul de viață al clienților – de la contactul inițial până la vânzarea finală, serviciul post-vânzare și asistența.

Gestionarea vânzărilor și a oportunităților
Gestionarea campaniilor de marketing
Managementul clientilor
Managementul serviciilor
Rapoarte și analize
Vânzări mobile

Controlul achizițiilor și inventarului

Optimizarea practicilor de cumpărare și a costurilor de control prin gestionarea ciclului complet de plată, inclusiv chitanțe, facturi, returnări și plăți.

Achiziții
Administrarea datelor
Integrare contabilă și a depozitelor
Creanțe
Rapoarte

Business Intelligence

Creați rapoarte la timp și corecte, bazate pe date la nivelul întregii companii, cu instrumente de analiză și raportare.

Crearea și personalizarea raportului
Analiza interactivă
Instrumente intuitive
Google Analytics cu valori predefinite
Vizualizare a datelor puternică

Analiză și raportare

Ajutați-vă angajații să ia mai rapid și cu încredere decizii inteligente, captând informația critică și făcând-o instantaneu disponibilă în întreaga companie.

Tablouri de bord și rapoarte
Analiză în timp real

Capabilități specifice industriei

Utilizați funcționalitățile, cele mai bune practici și procesele specifice industriei.

Produsele clientului
Mașini și componente industriale
Servicii profesionale
Comerț
Comercializare en-gros

Beneficii

Eficienţă

Eforturi concentrate asupra creșterii afacerii.

Putere pentru utilizator

Suport integrat nevoilor de schimbare.

Scalabil

Adaptat mărimii afacerii dumneavoastră, de la sub 10 angajați la peste 500. Se integrează nativ cu platformele CRM și de comerț electronic.

Procese armonizate de afaceri

Rețea singulară pentru sedii, filiale și parteneri de afaceri.

Valorificare eficientă a timpului

Conceput să funcționeze rapid și ușor, cu o singură instalare pe mai multe locații.

Accesibil

O singură soluție pentru nevoile dumneavoastră de afaceri, cu costuri de implementare unice. Opțiuni flexibile de tarifare pentru a se potrivi afacerii dvs.

Opțiuni de implementare

On premise

Pentru cei care preferă să-și mențină sistemele intern, sau pentru cei care nu se simt incă pregătiți să îmbrățișeze Cloud-ul, SAP Business One este pe deplin disponibil on-premise.

Sunteți în controlul securității datelor
Capacitate mai mare de personalizare
Poate reduce prețul inițial al soluției
Aveți mai mult control asupra procesului de implementare

Cloud

Pentru flexibilitate maximă, scalabilitate și costuri totale de proprietate scăzute (TCO), Cloud devine o opțiune de implementare din ce în ce mai populară.

Securitatea datelor este în mâinile vânzătorului
Costuri previzibile în timp
În mod normal, este nevoie de mai puțin timp pentru implementare
Stabilitate mai mare și actualizări continue

Povești de succes

În prezent, puteți consulta peste 3000 de povești de succes ale clienților de SAP Business One din întreaga lume, din toate domeniile de activitate. Companii mici sau mijlocii, cu 1 user sau cu 350, toate au avut un lucru în comun – au preluat controlul asupra proceselor companiei, au învins provocările și au crescut.

Download Brochures

Please fill the following form, upon validation you will be redirected to the download page.

    Descarcă broșurile

    Vă rugăm să completați formularul de mai jos.
    După validare veți fi redirecționat către pagina de descărcare.