+40 213 671 780

Mon - Fri: 9:00 - 18:00

Pregatiti-va depozitul pentru o lume post-pandemica

Companiile din intreaga lume se confrunta cu noi provocari ca urmare a pandemiei coronavirusului, inclusiv intreruperile lantului de aprovizionare, schimbari drastice ale cererilor consumatorilor, noi reglementari de sigurantă, sprijinirea unei forte de munca la distanta, continuand sa conduca o afacere cu mai putini lucratori in depozit. Solutiile temporare nu sunt satisfacatoare pe termen lung, iar multe companii vor trebui sa adopte un nou model de business pentru a continua sa functioneze intr-o lume post-pandemica.

Cum se pot adapta companiile la o lume post-pandemica?

Afacerile, in general, vor arata foarte diferit dupa pandemia COVID-19. Daca aceasta situatie a dovedit ceva, este cat de importante sunt masurile pentru consolidarea operatiunilor lantului de aprovizionare.

5 lucruri de luat in considerare la redeschiderea afacerii dvs. dupa pandemie

Cu ajutorul expertilor din supply chain, am stabilit cinci lucruri pe care ar trebui sa le luati in considerare la redeschiderea afacerii.

  1. Mai multe comenzi / Retururi pentru a fi expediate
    Sunteți capabil sa gestionati fluxul de comenzi pe care compania dvs. il va experimenta cu mai puțini lucratori sau cu resurse limitate?
  2. Angajatii care se intorc
    Vor fi angajatii responsabili pentru task-uri noi/adaugate? Aveți tehnologia / sistemele in vigoare pentru a-i ajuta sa indeplineasca aceste noi atributii?
  3. Noi standarde
    Compania dvs. va trebui sa respecte noile reglementari privind trasabilitatea, transportul sau cerintele de fabricatie din partea guvernului sau a partenerilor dvs. de tranzactionare?
  4. Increderea informațiilor dvs. fără verificare dubla
    Intreaba-te pe tine insuti. Am incredere in informatiile pe care mi le spune computerul? Este corect inventarul meu 99%? Am timp sa verific manual numerele?
  5. Pregatirea
    Esti sigur ca esti pregatit sa te descurci cu orice obstacol pe care l-ar putea intampina compania ta?

Solutii pentru lantul de aprovizionare pentru o lume post-pandemica

Am auzit de companii care se lupta sa țina pasul cu vanzarile record, precum si de companii care se straduiesc sa se adapteze la schimbarile lantului de aprovizionare si sunt ingrijorate ca ar putea fi nevoite sa se inchidă. Dacă va luptati in vreun fel cu una dintre aceste variante, suntem aici pentru a va ajuta. Exista mai multe instrumente pe care organizatiile le pot utiliza pentru a se adapta la schimbarile actuale si le vom examina mai jos.

Tehnologia moderna de gestionare a depozitelor

Un sistem modern de gestionare a depozitelor este necesar pentru ca intreprinderile sa se adapteze la schimbarile drastice ale lantului de aprovizionare. Principalul obiectiv al tehnologiei moderne de gestionare a depozitelor este acela de a simplifica circulatia, depozitarea si contabilitatea materialelor si a bunurilor finite din depozit. Implementarea unui sistem modern de gestionare a depozitelor imbunatateste productivitatea si precizia, astfel încat sa puteti face mai multe lucruri cu mai putine persoane in depozit simultan. Daca sunteți ingrijorat de reducerea cererii si de a fi la curent cu comenzile odată ce lucrurile se vor deschide din nou, un sistem modern de gestionare a depozitelor este ceva ce ar trebui sa luati in considerare

Beneficiile tehnologiei moderne de gestionare a depozitelor:

Economisiți timp și bani
Reducerea timpului de pregatire a comenzilor
Precizie mai mare a inventarului
Ratele crescute de completare a comenzilor
Precizia imbunatatita a expedierii
Mai putine erori de introducere a datelor

Solutii de business mobile

Solutiile de afaceri mobile sau bazate pe browser pot fi utilizate pentru a extinde funcționalitatea ERP-ului dumneavoastra, la un dispozitiv mobil. Acest lucru va deschide catre noi moduri de a face afaceri și va poate ajuta la distantarea sociala in depozitul dvs. Nu este necesar ca toata lumea sa stranga inregistrari pe hartie sau sa se adune la un terminal pentru a introduce date. Cu ajutorul tehnologiei mobile, toate aceste sarcini pot fi realizate de pe o tabletă sau telefon.

Beneficiile soluțiilor de afaceri mobile: Decideti ce dispozitiv este potrivit pentru job

  • Lucrati de oriunde
  • Monitorizati informatiile importante despre afaceri de acasa

In ultimele luni, am muncit din greu pentru a oferi increderea si certitudinea necesara pentru a prospera și creste pe masura ce iesim din aceasta criza. Speram ca am reușit sa va oferim cateva lucruri la care sa va ganditi pentru a va intoarce la un „nou normal”. Suntem intodeauna aici pentru a va raspunde la intrebari!

Soluții de gestionare a depozitelor pentru SAP Business One

Sunteti gata sa incepeti cu un sistem modern de gestionare a depozitelor? Soluțiile WiSys Agility pentru SAP Business One au fost concepute pentru a obține gestionarea eficientă a depozitelor, gestionarea lantului de aprovizionare și gestionarea automatizata a inventarului.

Contactați-ne pentru a afla mai multe.

Credite:

WiSys: https://www.wisys.com/b1-essentials-wms/

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

General

Serra Software sprijină Ucraina!

Serra Software sprijină Ucraina!👍 Ne-ar plăcea să vă urăm bun venit la Serra Software – un furnizor de soluții și servicii ERP de top din