Modul introducere deconturi
Pentru eficientizarea introducerii unui număr mare de deconturi, s-a configurat un modul de introducere a unui decont într-o singură machetă.
Fiecare justificare de decont, va fi introdusă în secțiunea corespunzătoare, și anume: Cheltuieli (unde am facturi și bonuri fiscale) și Plăți diverse.
Pentru fiecare document se va introduce: furnizorul (acolo unde este cazul), numărul de factură/bon fiscal, data, seria de document pe care se va genera ulterior cheltuiala și valorea.
După ce toate documentele din decont sunt introduse, acestea pot fi generate în contabilitate. Generarea documentelor se poate face dintr-un decont sau din mai multe.
La introducere decont, acesta are statusul Operat, iar după generarea documentelor, are statusul Generat.
Documentele sunt generate în modulele aferente (Cheltuieli furnizori sau Plăți diverse). Facturile/bonurile fiscale vor fi stinse automat prin contul de numerar selectat în decont.
Din decont, se pot șterge documentele deja generate și regenerate.