7 secrete ale unei transformări digitale de succes – Partea a II-a

Promovarea colaborării pe măsură ce tehnologia este implementată.

În timp ce Pitney Bowes își proiecta curriculum-ul în jurul ariilor tehnologice targetate, oficialii și-au format o echipă de strategie tehnologică și mese rotunde de inovare globală pentru a promova o mai bună colaborare. ”Toate echipele au împărtășit practici pentru a testa integrarea continuă și livrarea continuă, astfel încât să beneficieze toate aplicațiile mutate în cloud”, spune James Fairweather (vice-președinte pentru tehnologie și comerț online la Pitney Bowes).

Conducerea companiei consideră, de asemenea, că este important ca membrii echipelor distribuite geografic să petreacă timp față în față, iar ca atare au sponsorizat interacțiunile dintre aceștia.

Nu îți cere scuze pentru schimbare

Având o forță de muncă de 25 000 de oameni, era de așteptat ca gigantul industrial GE să întâmpine rezistență atunci când a început implementarea tehnologiilor digitale în operațiunile de vânzări globale. Majoritatea nu își schimbaseră modul de vânzare de peste 20 de ani!

Cate Gutowski (vice președinte al GE Commercial and digital THREAD) afirmă că dacă vrei să implementezi o schimbare, nu trebuie să îți faci griji pentru rezistență, ci să te concentrezi pe oamenii inovatori, care alcătuiesc aproximativ 2,5% din personal. Aceasta recunoaște că a conduce o asemenea transformare nu este pentru cei slabi de inimă: ”nu trebuie să îți ceri scuze pentru schimbare și trebuie să fii confortabil a fi mereu inconfortabil”.

Adoptă o mentalitate de start-up

În 2014, transportatorul AT&T a fost îmbinat cu noua companie achiziționată, Cricket Wireless. Cele două firme concurente trebuiau să se transforme într-o mare companie națională.

Pe măsură ce organizațiile devin mai mari, grupările diferite pot începe să se despartă unele de celelalte, creând silozuri de informații, afirmă Dorin Morrow, vicepreședinte și CIO. ”O mentalitate de tip start-up încurajează comunicarea între echipe.

De exemplu, a fost critic pentru echipele de livrare digitale/online de la Cricket Wireless să dezvolte mai rapid funcționalități mai mici. Lucrând împreună, la fața locului, în persoană, a eliminat o mulțime de probleme de comunicare și suntem capabili să luam decizii rapid.”

Formează o echipă pentru luarea deciziilor

Sondajul realizat de Altimer indică faptul că doar 40% din companiile respondente operează cu un comitet de conducere mandatat de executiv, responsabil de transformarea organizațională.

Deși în mod obișnuit directorii decid care va fi strategia de business, informând ulterior și restul organizației, Jayaram de la John Deere a decis să schimbe acest lucru. ”Am ales să întorc abordarea ierarhică tradițională, și am preferat să formez o echipă de 40 de persoane, cu nivele si ierarhii diferite in IT, pentru a forma o nouă strategie IT și pentru a transforma compania într-o întreprindere digitală”.

”Am trecut printr-un proces întreg de co-creare, înainte de a-l prezenta directorilor. Unii membrii erau noi pentru companie, dar experți în materie de experiență a utilizatorilor sau de dezvoltare agilă. Știm că oamenii cred ca aceasta este o strategie de viață ce va transforma compania, dar managementul este implicat, iar ei pot vedea personal cum împreună putem face o schimbare”.

 

A.S.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

General

SAP Business One Analytics – Dashboard

In loc sa examineze mai multe rapoarte, orice manager ar prefera sa aiba o imagine de ansamblu a activitatii pe care o conduce. In plus,

General

WMS pentru SAP Business One

Vedeți cum puteți îmbunătăți procesele SAP Business One cu WMS în timp real, flexibil și scalabil Aflați cum vă puteți îmbunătăți procesele de afaceri și

General

Pregatiti-va depozitul pentru o lume post-pandemica

Companiile din intreaga lume se confrunta cu noi provocari ca urmare a pandemiei coronavirusului, inclusiv intreruperile lantului de aprovizionare, schimbari drastice ale cererilor consumatorilor, noi