+40 213 671 780

Mon - Fri: 9:00 - 18:00

7 secrete ale unei transformări digitale de succes – Partea I

În timp ce tehnologia este, desigur, un factor cheie în dezvoltarea afacerilor, organizațiile trebuie să realizeze ce înseamnă transformarea digitală pentru businessul lor înainte de a investi într-o multitudine de tehnologii pentru o problemă necorespunzătoare.

Brian Solis, analist principal la Altimer, avertizează asupra faptului că de cele mai multe ori, companiile cad în ”capcana tehnologiei”, achiziționând cele mai noi aplicații și software-uri, ceea ce nu este rău, dar poate fi o capcană comună a transformării digitale.

Pentru a vedea cum putem acționa corect, iată 7 secrete ale unei transformări digitale de succes.

Transformarea digitală este mai degrabă despre transformarea umană

A avea o echipă minunată, care este dispusă să îmbrățișeze tehnologia, ajută. De multe ori, dezvoltările tehnologice sunt mai rapide decât posibilitatea educației formale de a face față, așadar cheia transformării digitale constă în a avea oameni pasionați, curioși și motivați.

Abordare centrată pe client

Deși directorii companiilor listează ”evaluarea preferințelor și comportamentului clienților” ca factorul cheie al transformării digitale, mai puțin de jumătate dintre aceștia investesc în înțelegerea clienților digitali.

Cei puțini care reușesc să facă lucrurile cum trebuie, încep cu o abordare din exterior către interior: ”Se uită la ceva ce fie lipsește, fie este stricat, pentru a rezolva o nevoie” apoi adaugă ROI-ul și indicatorii cheie de performanță pentru a demonstra progresul și succesul. De asemenea, se concentrează, în primul rând, pe experiența clientului.

Crearea unor noi echipe

Este esențial să organizați personalul dvs pentru a crea o experiență mai bună pentru client. CarlMax știa că unii consumatori doreau să aibă posibilitatea de a achiziționa mașini direct de pe website-ul lor. Pentru a realiza acest lucru, oficialii au împărțit angajații în echipe de produs, din care nu vor lipsi sub nicio formă ”trei roluri critice, non-negociabile”: un manager de produs, un inginer/developer și o persoană care să gestioneze experiența clientului cu produsul. Pe lângă cei 3, se adaugă 7 până la 9 oameni, pentru asigurarea calității, alte dezvoltări, de la departamentul financiar și operațional. Prima mașină a fost livrată în Charlottle, N.C., singura piață cu această capabilitate în acest moment.

 

A.S.

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

General

Serra Software sprijină Ucraina!

Serra Software sprijină Ucraina!👍 Ne-ar plăcea să vă urăm bun venit la Serra Software – un furnizor de soluții și servicii ERP de top din