Serra Custom: Notificări clienți

Notificări clienți

 

Pentru o recuperare mai rapidă a banilor de la client, s-a dezvoltat un flux de transmitere notificări pe email către clienții cu sold restant.

Notificările pot fi trimise zilnic sau cu o altă frecvență către clienții ce au un sold depășit. Se poate filtra să se trimită notificare către clienții ce au facturi depășite cu N zile.

notificari clienti 1

Notificările se transmit pe email.

notificari clienti 2

La email este atașat un fișier pdf ce cuprinde informații detaliate despre facturi si vechimea lor.

notificari clienti 3

De asemenea, există un istoric al acestor notificări. Se poate accesa ușor informația privind notificările transmise către un client într-o anumită perioadă.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

General

SAP Business One Analytics – Dashboard

In loc sa examineze mai multe rapoarte, orice manager ar prefera sa aiba o imagine de ansamblu a activitatii pe care o conduce. In plus,

General

WMS pentru SAP Business One

Vedeți cum puteți îmbunătăți procesele SAP Business One cu WMS în timp real, flexibil și scalabil Aflați cum vă puteți îmbunătăți procesele de afaceri și

General

Pregatiti-va depozitul pentru o lume post-pandemica

Companiile din intreaga lume se confrunta cu noi provocari ca urmare a pandemiei coronavirusului, inclusiv intreruperile lantului de aprovizionare, schimbari drastice ale cererilor consumatorilor, noi