Serra Software – servicii integrate de consultanță în afaceri

Un produs software potrivit și serviciile atașate acestuia aduc plus valoare oricărui business. Pe parcursul implementării sistemului informatic, apare întotdeauna și nevoia optimizării proceselor de business pentru a maximiza această valoare obținută.

Pentru a oferi servicii complete de optimizare a proceselor de afaceri, Serra Software vă propune o echipă de experți care aduc un aport de cunoștințe specializate și oferă o perspectivă originală asupra activităților de afaceri din compania dumneavoastră.

Arii cheie ale companiei dumneavoastră, precum cele de achiziții, gestiune stocuri, depozitare sau de transport, au acum un sprijin din partea consultanților noștri, prin corelarea experienței directe în aceste domenii specializate cu facilitățile oferite de un sistem software potrivit, fapt ce aduce valoare adăugată afacerii.

Am căutat și am reușit să integrăm în echipa noastră consultanți de business din diferite arii logistice, cu o experiență atât în domeniul lor, cât și în sfera sistemelor de tip ERP, BI, CRM, WMS sau SFA.

Expertiza consultanților de business pe care Serra Software îi recomandă acoperă următoarele arii logistice:

1.Achiziții și stocuri

  • reducerea costurilor de achiziție;
  • îmbunătățirea practicilor de aprovizionare, a fluxului operațional și a fluxului de documente;
  • urmărirea vitezei de rotație a produselor;
  • optimizarea stocurilor;
  • definirea produselor stocabile și clasificarea acestora;
  • stabilirea valorilor de stoc de siguranță și stoc optim;
  • stabilirea punctelor de re-aprovizionare de marfă (ROP);
  • optimizarea cantităților de comandă la furnizor în funcție de volum și zilele de livrare;
  • stabilirea targetului de achiziții pe furnizor.

2.Depozitare

  • organizarea depozitului și optimizarea locațiilor de depozitare;
  • clasificarea produselor (ABC);
  • organizarea locațiilor în funcție de volumul de depozitare și indicele de mișcare a mărfurilor urmărind criterii de eficiență;
  • codificarea locațiilor și stabilirea gradului de umplere;
  • organizarea și optimizarea proceselor de recepție a mărfurilor, plasare de marfă la raft, culegere marfă pentru pregătirea comenzilor de livrare, consolidare, împachetare, gestionare a produselor defecte și organizare a retururilor de marfă;
  • organizarea inventarului și optimizarea timpilor de inventar;
  • reducerea timpilor pentru toate activitățile realizate în depozit;
  • reducerea costurilor operaționale;
  • stabilirea modului de alocare a comenzilor pentru picking;
  • optimizarea traseului de picking;
  • acuratețea livrărilor de mărfuri;
  • creșterea calității serviciilor oferite clienților;
  • gestionarea rapidă și sigură a comenzilor suplimentate de la clienți;
  • generarea și monitorizarea KPI pentru fiecare proces și angajat.

3.Transport și distribuție

  • eficientizarea activității de transport;
  • îmbunătățirea controlului în privința costurilor, fluxului de documente și activităților;
  • KPI.

Consultanții de afaceri Serra Software:

– vă oferă o viziune independentă, imparțială;

– prezintă o nouă direcție și indică pașii următori;

– diagnostichează problema și evaluează posibilele soluții;

– implementează soluții/noi sisteme;

– constituie o resursă suplimentară.

Cu ajutorul know-how-ului și a bunelor practici aprofundate în domeniile enumerate, consultanții noștri pot să vă economisească timp, să contribuie cu o gândire obiectivă și cunoștințe specifice, să evalueze posibile soluții și să le implementeze pe cele pentru care optați.

 

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

General

SAP Business One Analytics – Dashboard

In loc sa examineze mai multe rapoarte, orice manager ar prefera sa aiba o imagine de ansamblu a activitatii pe care o conduce. In plus,

General

WMS pentru SAP Business One

Vedeți cum puteți îmbunătăți procesele SAP Business One cu WMS în timp real, flexibil și scalabil Aflați cum vă puteți îmbunătăți procesele de afaceri și

General

Pregatiti-va depozitul pentru o lume post-pandemica

Companiile din intreaga lume se confrunta cu noi provocari ca urmare a pandemiei coronavirusului, inclusiv intreruperile lantului de aprovizionare, schimbari drastice ale cererilor consumatorilor, noi